Minecraft 1.6.2 Setup İndir

YENİ SÜRÜMÜNÜ İNDİR
Evet arkadaşlar uzun bir aradan sonra ilk defa paylaşım yapıyorum.Minecraft 1.6 çıkalı çok oldu fakat bazı nedenlerden ötürü ancak 1.6.2'ye yetişebildim.1.6 dan sonra harika yenilikler geldi özellikle beni en çok etkileyeni at oldu.Evet at üstüne binilen dört ayağı var hah o işte.İlk duyduğumda çok garipsesemde sırf denemek için hemen bir creative mod açtım ve denedim.Çokta iyi bulmadım aslında atı istediğimiz yöne hareket ettiremiyoruz.En azından ben yapmıyorumdur.Çok uzatmaya gerek yok özelliklerini aşağıda belirticem birazda setuptan bahsedelim.Setup dosyasını kuruyoruz ve minecraft launcherımız hazır.Korkmayın! kayıt gerekmiyor play tuşuna basarak oyunu full sürümünü oynayabilirsiniz.Çünkü oyun crackli.Yani Multiplayer falan oynayabiliceksiniz.Launcherı hazırlayan grubun adını şuan unuttum indirince bakarsınız.Artık özelliklere geçelim.

1.6 ile gelen özellikler;

  • Atlar eklendi
  • Maymun ve katırlar eklendi
  • Atlar için zırh eklendi
  • Yularlar eklendi
  • Halılar eklendi
  • Hardened Clay ve Stained Clay eklendi
  • Parça kömür eklendi
  • İsim künyeleri eklendi
  • Saman balyaları eklendi
  • Kaplama paketleri artık sesleri de taşıyabilen "kaynak paketleri" oldu.




 Minecraftsetup.exe>next>next>next>install>finish
Masaüstündeki Minecraft ikonuna tıklayın ve oynayın.

    Google Plus'ta paylaş

    Hakkımda TeknoHobim

    Teknohobim'in kurucusuyum. 1 sene ara verdikten sonra siteyi tekrar 2 şubat 2015 te açmış bulunmaktayım. Sitemiz sadece yer sağlayıcıdır. Herhangi bir hak ihlalinde lütfen benimle iletişime geçin. "Biyografi"
      Blogger Comment
      Facebook Comment

    75 comments :

    1. AT'I YAPAMIYORUM LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ

      ReplyDelete
    2. At'ı Creative mode oynarkan yumurta ile yapabilir veyahut survival mode oynarken koyun,inek,domuz gibi belirli bir alanda karşılaşabilirsiniz.

      ReplyDelete
      Replies
      1. Arkadaşım, bu oyun ücretsiz mi?

        Delete
    3. Replies
      1. golden apple (altın elma) ile

        Delete
    4. Ata ip bağlamanız yeterli.Zaten atlları evcilleştirmedende binebilirsiniz.Sırtına eğer takarsanız sizin yönlendirdiğiniz yere gider.

      ReplyDelete
    5. sa kardeş üyekik istiyor mu ?
      yardım edersen sevinirim :)

      ReplyDelete
    6. Hayır direk nick yazıp oynuyorsun

      ReplyDelete
    7. At Yapamıyorum Lütfen Yardım Edermisiniz Furkan bey Hangi yumurta ile yapıcam baktımda at yumurtası yok her türlü yumurta var at yok :(

      ReplyDelete
    8. Nasıl Evcilleştricez

      ReplyDelete
    9. Ata her türlü binebiliyorsunuz ama ip bağlarsanız siz nereye o oraya gelir.Birde atın sırtına eyer takın sonra ata binin siz nereye sürerseniz oraya gider ve istediğiniz at zırhınıda takabilirsiniz.

      At yumurtasını ilk başlarda bende görmemiştim dikkatli bakınız.

      ReplyDelete
    10. Alla senden razı olsun inanmıyorum ya çok güzel seviçten yazı yazamıyom yaaa :D allah sizden razı olsun

      ReplyDelete
    11. arkadaşlar at yumurtası gri bir yumurtadır horse diye yazıyo türkçe oynuyorsunuz bu arada oyun için tşk :)

      ReplyDelete
    12. admin bey kullanıcı adını nerden yazıcam

      ReplyDelete
    13. Arkadaş oyun için teşekkürler ama oyunda skin değişmiyor bi bakarsan sevinirim.

      ReplyDelete
    14. Admin Bende Olmuyor Yukledım Masaüstündeki Mineraft basıyorum play diorum sonrada Girmiyor.. Hatada Vermiyor

      ReplyDelete
      Replies
      1. aynısı bana da oldu yüklendi ama play e basılmıyor

        Delete
    15. Username kısmına isim yazmayı deneyin.

      ReplyDelete
    16. ata eğer takılmıyor

      ReplyDelete
    17. admin bide teaxture packta atsan çok ıyı olur bence

      ReplyDelete
    18. admin masaüstü ikonu ile yükledim ama masaüstü ikonu gelmedi lütfen yardım :(

      ReplyDelete
    19. Nerden indiriliyoo ya

      ReplyDelete
    20. İndiriyorum İnşallah Çalışır Bu arada olursa ellerine sağlık admin heryerde setup aradım burda buldum :)

      ReplyDelete
    21. benim 1.6.2 açıyorum hemen kpanıyor yardım edinn

      ReplyDelete
    22. ben oyunu yükledim username'ye isim de yazdım play'a basınca açılmıyo ama direk kapanıyo

      ReplyDelete
    23. Beyler Atı diğer kısmından yapabilirsiniz yumurtası vardır ve havuçla evcilleştirin eğer filanda var

      ReplyDelete
    24. Sağolasın Admin

      ReplyDelete
    25. ben oynuyom süper bişe

      ReplyDelete
    26. oyunu indirmek istiyorum ama bi yasak varmış.satılan oyunlar filmler vb. şeyleri indirince para cezası geliyormuş.setup dosyasını indirince ceza gelir mi?

      ReplyDelete
    27. Türkiye'de bunun gerçekleşme oranı %0 bu yüzden rahtça indirebilirsiniz.

      ReplyDelete
    28. en kral adminsin süper bişe bu

      ReplyDelete
    29. Ben indirdim ama kuramyıyorum yardım edin programı çalıştırdığım zaman
      The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program. diyor yardım!!!!

      ReplyDelete
    30. Ben Bu Oyunun Artık Kralıyım Beeeeeeeeeeeee

      ReplyDelete
    31. admin mod nasıl yüklicez

      ReplyDelete
    32. nereden inidiriliyor

      ReplyDelete
    33. ata ilk olarak elma vb verip sonra eğer takıp biniceksiniz ilk başlarda at sizi üstünüzden atıyo sonra alışıp sizin götürdüğünüz yere gidio

      ReplyDelete
    34. kardeş multiplayer oynanmıyor neden

      ReplyDelete
    35. Sonunda buldum uzun süredir arıyordum.Saol !-

      ReplyDelete
    36. YA başlata basıyorum İSİM Yazıyorum AÇILMIYOR YARDIM ET kardeş !!!!!!

      ReplyDelete
    37. yav playa basıyom ismi giriyom olmuyor

      ReplyDelete
    38. MİNECRAFT SERVER KURDUM ADI 123MİN123 ŞİFRE 123456789 GELİN 1.4.7

      ReplyDelete
    39. ya play tuşuna basıyorum olmadı hemen üstündeki hutucuğa adımı da yazdıkm

      ReplyDelete
    40. 2 saat 52 dakika diyor

      ReplyDelete
    41. playa basıyom olmuyo napım

      ReplyDelete
    42. Yeni Minecraft 1.7.2 yi deneyebilirsiniz

      ReplyDelete
    43. Ya admin 1.7.2 ve 1.7.4 açmıo neden ?????? cevap ama benimde video çekmem lazım artık ama

      ReplyDelete
    44. arkadaşlar oyuna girince cıkmak için kullandığımız buton var ya onun yanında kuçu dünya işaretli bölme var oaraya basıp türkçe yapabilirsiniz

      ReplyDelete
    45. admin oyuna 1,74 olarak giriyor ve pc kasıyor neden bide 1,52 odun nasıl keserim vuruyorum kesilmiyor

      ReplyDelete
    46. beyler oyuna girerken play diyorum girmıyor onu nasul duzeltcem

      ReplyDelete
    47. admin hata veriyor neden playa tıklıyorum nick yazıyorum uzun uzun yazılar çıkıyor yardım lütfen

      ReplyDelete
      Replies
      1. Yeni versiyon olan 1.7.4 ü sitemizden indirebilirsiniz. Yorum için teşekkürler.

        Delete
    48. saol admin elli bin site gezdim bi burda calıstı geri kalan demo falan cok saol

      ReplyDelete
    49. Admin 1.6.2 yazmışsın 1.6.1 indiriyor

      ReplyDelete
    50. admin mod indirmek için bin klasörü yok ne yapıcam :D

      ReplyDelete
    51. abi nerden indir tuşuna basıcam

      ReplyDelete
      Replies
      1. Download butonuna tiklarsaniz indirebilirsiniz.

        Delete
    52. Arkadaşım buna mod kurulabilir mi?

      ReplyDelete
    53. bilgisayarım xp açılırmı ? ne olur cevaplayın

      ReplyDelete
      Replies
      1. Desteklememesi cok kucuk bir oran. Emin degilim ama %95 destekler kanaatindeyim.

        Delete
    54. ben oyuna girdiğimde play sönük yanıyor giremiyorum acele yanıt

      ReplyDelete
    55. Replies
      1. Sadece PC özel :) Bu arada yeni versiyon 1.8.1 i indirebilirsiniz.

        Delete