Minecraft ModLoader 1.5.2 İndir

Evet Arkadaşlar sizlere harika bir mod sunacağım.Aslında mod değil mod kurma aracı desek daha doğru olur.Minecraft modloader,minecraft modlarını kolay bir şekilde kurmamızı sağlayan harika bir araçtır.Modloader'ı kurarak .minecraft dosyanızın içinde "mods"adında bir klasör oluşturacaksınız ve indirdiğiniz modları bu klasöre atarak,mod kurulumlarınızı kolay bir şekilde gerçekleştirebileceksiniz.Kurulumu ise çok basit arkadaşlar.
  1. Modloader'ı indir
  2. Başlat>Çalıştır>%appdata% yaz>.minecraft>bin
  3. Bin klasörü içindeki minecraft.jar dosyasına sağ tıkla ve arşivle birlikte aç de.
  4. META-INF dosyasını sil.
  5. İndirdiğin modloader .rar dosyasındaki dosyalar,arşiv olarak açtığın minecraft.jar dosyasına at.(Dikkat!! sakın yanlışlıkla bir klasörün içine atmayınız)
  6. Veeee .minecraft klasörünün içine bir "mods" adında klasör oluştur.Artık indirdiğiniz modları buraya .rar şeklinde attığınızda direk kurulmuş olacak.
Google Plus'ta paylaş

Hakkımda TeknoHobim

Teknohobim'in kurucusuyum. 1 sene ara verdikten sonra siteyi tekrar 2 şubat 2015 te açmış bulunmaktayım. Sitemiz sadece yer sağlayıcıdır. Herhangi bir hak ihlalinde lütfen benimle iletişime geçin. "Biyografi"
    Blogger Comment
    Facebook Comment

33 comments :

  1. yaw yüklenmiyo mods die bi klasör çikmiyo

    ReplyDelete
    Replies
    1. klösör oluşturup mods adını koy

      Delete
    2. masaüstüne sağ tıklayaıp yeni üzerine getirip en üste klasör e tıklayın klasör oluşmuş olur bunun adını mods yazıp hangi mod indirdiyseniz içine atın :)

      Delete
  2. evet mods diye klasör çıkmadi napmalıyım

    ReplyDelete
  3. Kurarken tüm adımları gerçeklerştirdiğinize emin misiniz?

    ReplyDelete
  4. minecraft.jar dosyasına geldim sağ tıkladım Birlikte Aç'ı seçtim ve WinZipper uygulamasını seçtim ama açmadı. napmalıyım

    ReplyDelete
  5. winrarı deneyiniz.Sitemizde mevcut.Programlar bölümünde bakabilirsiniz.

    ReplyDelete
  6. Oyuna girerken siyah ekranla karşılaşabilirsiniz.Aynı anda kullanmanız çakışmaya sebep olabilir.Tavsiyem hangisini kullanıyorsanız ona göre mod yükleyiniz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaptım mods dosyası çıktı siyah ekran çıkıyor oyun sürümü 1.5.2 ???

      Delete
  7. saol admin oldu teşekkürler yapmayanlar winrar son sürüm yuklesin yüklerken karşınıza bişe çıkçak onların hepsine Tik işareti koyun ve olsun Ama iso yazan yere koymayın ben öyle yaptım ve oldu mods dosyaysı gozuktu ve içine attım ve oldu :) koaly gelsin :D

    ReplyDelete
  8. Kurulumu tam olarak gerçekleştirdiniz mi?
    ModLoader'ın hangi versiyonunu Minecraftın hangi versiyonuna kurdunuz?

    ReplyDelete
  9. ya abi olmuyo yardım edin lütfen :(

    ReplyDelete
  10. mods klasörü oluşturun rar ile atın modları

    ReplyDelete
  11. modloader de çalışmaz forgeModloader i aynı şekilde kurup mınecraft a girerseniz kurulmuş olacaktır

    ReplyDelete
  12. abi dediğiniz herşeyi yaptım hatta iki üç sefer denedim mods klasörü çıkmadı ne yapabilirim bi yardımcı olun

    ReplyDelete
  13. 1.5.2 ye kurdum olmadı dosyaları attım sonra baktım yok kapatım açtım (arşivi) mods diye dosya yok

    ReplyDelete
  14. arkadaşlar skydaz daki modları indirip download diyonuz evet hayır seçeneği çıkıyo evet diyonuz mods u yüklüyo bu sefer hayır de açılır (modlu) ve bunu yaptığımda çoooooooookkkkkkkkk sevindim yardımcı olduysam ne mutlu bana :D

    ReplyDelete
  15. beş kez falan denedim mods klasörü çıkmadı

    ReplyDelete
  16. abi olmadı herseyi yaptım .minecraft ta mods cıktı icine attım yine olmadı

    ReplyDelete
  17. acıldııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

    ReplyDelete
  18. Herşeyi yaptımsonra modsa reis miniamp ı attım.ama açtığımda çıkmadı napmalıyım?

    ReplyDelete
  19. bu mod 1.5.2 için lütfen sürümünüzü kontrol ediniz. Teşekkürler.

    ReplyDelete
  20. oldamdı paşa sen %appdata% dosyanı kople paylaş sürümünü yazmayı unutma

    ReplyDelete
  21. helal olsun oldu mods dosyası Allah senden razı olsun kardeşim yapmayı bilmeyen boş boş konuşmasın :)

    ReplyDelete
  22. Demekki bi bende değil herkesde olmadı minecraftı da sizden indirdim 1.5.2,dediklerini tek tek yaptım ama mods adlı klasör oyun içinde çıkmadı - admin kardesım iyi bi açıklama yazarsan sevinirim.

    ReplyDelete
  23. bende bin klasörü yok ne yapmalıyım?

    ReplyDelete
  24. bende minecraft .jar dosyası yok ne yapıyım

    ReplyDelete
  25. kardeşim ne olduğunu bilmiyorum ama adımlara harfiyen uydum ama minecraft çöktü 45 dakikada yükledim 15 texture packs vardı bilgi verin bu niye olur
    insanlarada olmasın aynısı

    ReplyDelete
  26. minecraft.jarı açtığımda bu hatayı alıyorum A Java Exception has occurred. neden acaba

    ReplyDelete
  27. nerden indircez ??

    ReplyDelete