Minecraft 1.5.2 Son Güncelleme İndir

Minecraft'ın yeni güncellemesi olan 1.5.2 sizlerle paylaşıyorum arkadaşlar.Şimdi eski sürümlerin özelliklerine bir bakalım.
1.5 ile gelen özellikleri;

  •  Eklendi Redstone Karşılaştırıcısı (Redstone mantığı kullanılır)
  •  Eklendi Hopper (öğeleri toplar ve kaplar taşır)
  •  Damlalık Eklendi (Dispenserler benzer, ama her zaman öğe düşer)
  •  Eklendi Aktivatör Tren (TNT Minecarts etkinleştirir)
  •  Günışığı Sensörü
  •  Trapped Göğüs eklendi
  •  Ağırlıklı Basınç Plakası Eklendi
  • Eklendi Nether Tuğla (madde)
  • Eklendi Nether Kuvars ve cevher
  • Yarım blok ve yontulmuş türevleri Kuvars + Eklendi Blok,
  • Yeni komut: / scoreboard
  • Yeni komut: / efekti
  • Konteynerler ve mobların özel adları
  • Nether Kuvars Cevher ve Nether spawn
  • Pürüzsüz aydınlatma için 3 ayar (yok, minimum, maksimum)
  • Daha ayrıntılı ölüm mesajları
  • Bazı moblar artık Hard 'da daha zorlu
  • Hata düzeltmeler,
1.5.1 ile gelen bazı özellikler;
  • Oyun içi hatalar düzeltildi.
  • OPENGL fonksiyonunu desteklemiyrdu.Şuan ise desteklemeye başladı.
  • Performans arttırıldı 
1.5.2 ile gelen özellikler;
  • Oyundaki buglar giderildi.
  • Oyun performansı iyileştirildi.
Oyun performansı bakımından ve daha az sorunla oynamanız bakımından yeni sürümünü kullanmanızı tavsiye ederiz.Buyrun download butonundan indirebilirsiniz.

 RAR ŞİFRESİ:teknohobim.blogspot.com
Google Plus'ta paylaş

Bilgilendirme

Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, Bizimle sosyal medya veya e-posta (sayfanın en altında iletişim formu ile) hesabımızla iletişime geçebilir. Bizle iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde size dönüş yapılıp gerekli bilgi verilecektir ve gerekende yapılacaktır.Bizi tercih ettiginiz icin tesekkurler.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

13 yorum :

  1. Javayı güncellemeyi deneyin olmazsa tekrar buradan yazın.

    ReplyDelete
  2. abi nerden indiricem nereye tıkılycam yardım etsen ?

    ReplyDelete
  3. at'ı yapamıyorum nasıl yaparım yardım edermisiniz

    ReplyDelete
  4. http://teknohobim.blogspot.com/2013/07/minecraft-162-setup-indir.html

    Bu linkten 1.6.2'yi indirerek yapabilirsiniz.

    ReplyDelete
  5. Virüs falan yok dimi ?

    ReplyDelete
  6. Ben indirdim kurdum 1.5.2 olmadı 1.5.1 oldu ya lütfen yardım

    ReplyDelete
  7. abi rar işleniyo diyo sonra bitince kalıyo

    ReplyDelete
  8. Kardeşim Bende Bi Liste Çıkıyor

    ReplyDelete